پیامهای ایرانیها برای مسی
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ دختر پسرای ایروونی همراه با چت روم اعضای سایت و آدرس setin2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 110
بازدید دیروز : 232
بازدید هفته : 357
بازدید ماه : 342
بازدید کل : 50689
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



وبلاگ دختر پسرای ایروونی همراه با چت روم اعضای سایت
همه چیز از همه جا برای همه کس
شنبه 23 آذر 1392برچسب:پیامهای ایرانیها برای مسی, :: 17:32 ::  نويسنده : حامد       

به گزارش انتخاب ؛ درج هزاران اظهارنظر به زبانی که مسی یا گردانندگان صفحه او از خواندنش عاجز هستند، در دنیای مجازی مفهومی جز تولید هرزنامه و ایجاد مزاحمت ندارد. حتی برخی ایرانی‌ها، بارها این موضوع را به بقیه گوشزد می‌کنند اما پاسخ می‌شنوند که روشنفکر بازی در نیاورید. یا مثلاً لیونل مسی خودش از اینکه تعداد کامنت‌هایش زیاد شده راضی است.

از محتوای کامنت‌ها به نظر می‌رسد در این قبیل اردوکشی‌های اینترنتی، مخاطب اغلب کاربران نه شخص صاحب صفحه، بلکه خودشان هستند. کاربرانی که ناگهان و از سر اتفاق، پاتوق پربیننده‌ای را یافته‌اند که متعلق به چهره‌ای است مشهور و جهانی. حضور در این «مکان لوکس» برای تفریح و وقت‌گذرانی، به سهولت امکان‌پذیر است، هزینه، بلیت و روادید هم نیاز ندارد.

پس از مراسم قرعه‌کشی، برخی کاربران حتی به صفحه خانم فرناندا لیما مجری مراسم قرعه‌کشی هم سر زدند و عده‌ای او را به شوخی یا جدی، سرزنش کردند که چرا حجاب نداشته تا تلویزیون ایران بتواند این مراسم را به طور کامل پخش کند. صفحه او فقط اندکی بیش از ۲۰ هزار عضو دارد و در صفحه‌اش تصاویر خانوادگی هم دیده می‌شود.

البته برخی از کاربران ایرانی نیز با ارسال پیام در فیس‌بوک فرناندا لیما از او به خاطر این رفتار هم‌وطنانشان عذرخواهی کرده‌اند.

حمله به صفحه‌های هواداران، صورت‌های مختلفی دارد. گاهی در اعتراض به ناداوری است یا واگذاری نتیجه مسابقه، گاهی پیش از انجام مسابقه و به بهانه رجزخوانی و عرض اندام است و برخی مواقع نیز پس از کسب پیروزی. به طور کلی کاربران ورزش‌دوست ایرانی، تجاربی در تمام این موارد دارند.

واکنش مسی

بعد از اتمام مراسم قرعه کشی جام جهانی 2014 و مشخص شدن رقیبان ایران، عده ای از هموطنان در یک اقدام ناپسند به صفحه شخصی لیونل مسی ستاره تیم ملی آرژانتین در فیس بوک هجوم آورده و به او فحاشی کردند. نظراتی که تعداد آنها از 40 هزار مورد تجاوز میکرد. ولی لیونل مسی این اقدام زشت را بی پاسخ نگذاشت و اینگونه جواب فحاش ها را داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: